Scotty bevat zowel een volledig ingericht klantenportaal als een leveranciersportaal. Net omdat informatie constant gedeeld wordt van de klant, over uw interne medewerkers tot bij uw leveranciers en terug, brengt Scotty uw volledige grafische supply chain samen op 1 platform. Zo halen we de kostbare informatie weg van de ongestructureerde persoonlijke mailboxen zodat u een duidelijk overzicht hebt over wat belangrijk en dringend is.
Voor uw klanten
Door in het klantenportaal in te loggen, kunnen uw klanten hun volledige orderproces volgen. De job informatie, goedkeuringsstatus en rapportering kan beschikbaar gemaakt worden zodat het order proces sneller en soepeler kan verlopen. Scotty verkort uw doorlooptijd, verhoogt de klantentevredenheid en verlaagt uw klantenklachten.
Met uw leveranciers
Door ook de leveranciersportal te gebruiken, verrijkt u uw intern overzicht met een perfect tracking system voor uw lopende orders of vragen bij uw leveranciers. Door uw communicatie via Scotty te laten verlopen, creëert u een perfect overzicht van uw openstaande vragen of orders. Scotty’s API is specifiek gecreëerd om snel en efficiënt met verschillende third party software te connecteren. Dit geeft u de mogelijkheid om de communicatie volledig te automatiseren. Scotty verlaagt zo de administratieve fouten, versnelt het orderproces en beperkt uw administratieve last.
Voor uw medewerkers
Scotty verzamelt alle informatie uit uw grafische supply chain en visualiseert het in één gepersonaliseerd overzicht. Zo kunnen uw teams sneller en efficiënt hun to do’s opvolgen en uitvoeren. Scotty haalt deze belangrijke informatie van buiten uw organisatie en vanuit uw verschillende software tools en brengt deze samen in een gepersonaliseerde cockpit. Scotty biedt u wat u nodig hebt om snel en efficiënt uw to do’s op te volgen nog voor ze dringend worden!